ســیــن ، هــا

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

  • ۱۹ مرداد ۹۳ ، ۱۲:۳۴ غزه

گوشه ای از ثروت حسن روحانی از زبان استاد عباسی!

يكشنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۲:۱۷ ب.ظ
دکتر عباسی
ســخنرانی دکتر عــباسی در سال 1383 ؛ مشهد مــقدس
درمورد دارایی مــیلیاردی بــرخی مــسئولین





دریــــــــــــــــــــافـــــــــــت
۹۳/۰۲/۲۱ موافقین ۲ مخالفین ۰
سـعـیـد

نظرات  (۱۰)

میلاد مظهر علم و عزت و عدالت و سخاوت و شجاعت، اسد الله الغالب، علی بن ابیطالب،

مبارک باد . . .

آیا روایت صحیح السند و معتبری مبنی بر ولادت امیر مؤمنان (ع) در کعبه وجود دارد ؟
جواب را در وبلاگ بفرمائید...
http://sajjad-m.blog.ir/page/%D8%B3%D9%88%D8%A7%D9%84-%D8%B4%D9%85%D8%A7%D8%B1%D9%87-1
قدر و ارزش
رهبرمان را که هست
نمی دانیم و
یاریش نمی کنیم...


حال از کجا معلوم
که امام زمان بیاید و
یاریش کنیم...؟!؟
خداوند حفظش کنه این ابوذر امام خامنه ای رو ...
در مورد اون مطلبی که نوشته بودین در مورد اسنادش والا این مطلب در چندین سایت و مجله منتشر شده بود و من هم از همون ها نوشتم .
میتونین به مشرق نیوز و چند سایت دیگه مراجعه کنین .
در دیده بان میخوانید :
نظر امام در مورد حسن روحانی
خاطرات حاج آقا بودن یا نبودن مسئله این است
مطهری پسر باباش ؟
منحرف یابان کجا ایستاده اند ؟
و ...
منتظرتان هستیم ...
didebaan.blog.ir/139
چه فکر می کردند و چه شد!

یکی از تعهدات 5+1 به ایران در توافق ژنو، «توقف تلاش برای کاهش فروش نفت ایران» بود اما به تازگی آژانس بین المللی انرژی اعلام کرده که در دو ماه گذشته به طور قابل ملاحظه ای صادرات نفت ایران کاهش یافته و به میزان قبل از انعقاد توافق ژنو بازگشته است.

جالب اینکه «توقف تلاش غرب برای کاهش فروش نفت ایران» یکی از بزرگترین امتیازهای 9 گانه آمریکا و اتحادیه اروپا به ایران محسوب می شد که در قبال 27 تعهد ایران به طرف مقابل باید انجام می شد!

با این اوصاف مشخص می شود که یکی دیگر از امتیازات بزرگ! آمریکا به ایران در عمل چه اندازه «پوچ و دروغ» بوده است چرا که اساسا مفهوم «تعهد 1+5 برای توقف تلاش های قبلی جهت کاهش فروش نفت ایران» یک تعبیر بسیار کلی و غیر قابل اندازه گیری است و اکنون که فروش نفت ایران کاسته شده و به میزان قبل از توافق ژنو بازگشته است، ایران هیچ شکایتی نسبت به این مساله نمی تواند ابراز کند چرا که:
اولاً طرف مقابل می تواند صورت مساله را به راحتی پاک کرده و مدعی شود کاهش فروش نفت ایران در دو ماه گذشته ربطی به تلاش های آمریکا نداشته است.
ثانیاً: در صورت پذیرش این موضوع نیز می تواند ادعا کند «توقف تلاش برای کاهش نفت ایران» منحصر به همان ماه اول اجرای توافق ژنو بوده و بعد از آن آمریکا و اتحادیه اروپا ترجیح داده اند بار دیگر تلاش خود را برای کاهش فروش نفت ایران از سر بگیرند چرا که در متن اصلی توافق ژنو هیچ قید زمانی برای این مساله مشخص نشده بود.

لذا جا دارد بار دیگر یادی کنیم از جمله تاریخی دکتر حسن روحانی در 24 دی 1392:

می دانید توافق ژنو یعنی چه؟ یعنی تسلیم قدرت های بزرگ در برابر ملت بزرگ ایران!
http://media3.afsaran.ir/siliVKxm.jpg
۱۰ خرداد ۹۳ ، ۰۰:۵۲ مهدی، قلب تپنده شیعه
سلام
شعبان شد و پیک عشق از راه آمد
عطر نفس بقیه الله آمد
 با جلوه سجاد و ابوالفضل و حسین
  یک ماه و سه خورشید در این ماه آمد
برای سلامتی و عزت  این ابوذر زمان صلوات .روحانی لطفا جوابشو بده .
 حسن روحانی به گفته خودش اول انقلاب یکی بهش کمک کرده تا 2 تا اتاق کرایه کنه پس منو واین اقا در سال 57 در یک جا یگاه مادی بودیم من در ارتش و ایشان هم در 30 سالگی خود را وارد پست و مقام کرد من جانباز شدم البته 25 سال پرونده تشکیل ندادم  ایشون با داشتن پست فوق سری  سال و ماهی یکبار رفت انگلیس  تا دکتر بشه   و من  مقداری از حقوق خانواده خود را خرج  دوا دکتر کردم  من با جانبازی وافسر ارشد بودن وپایه حقوق  سرتیپی  با حقوق ؟؟؟؟؟ نتوانستم  بعد از 30 سال خدمت خانه بخرم ایشان خانه 100 ملیاردی  داره   من 3 بچه را بادادن چک وسفته قسطی به کارشناسی ارشد رساندم  فرزندان ایشان در اروپا تحصیل کردند مدتی بود این تفاوت برای خود منهم  جای سئوال بود ایا ایشان  اعجوبه اقتصاد و علم زندگی بود و من  دراین امر کوتاهی کردم که این تفاوت بوجود امده  وادار شدم برای پیدا کردن جواب نامه ای  به دادستانی کل و قوه قضائیه  دادم که  اقای رئیس جمهور از کجا توانسته  این خانه را  داشته باشد تا  این تفاوت   شفاف شود  به مراجع نامه نوشتم گفتند از راه قوانین اقدام کنید من بعنوان یک ایرانی  فقط میخواهم بدانم  این خانه از کجا امده 2 سال تلاش در این راه به هیچ کجا نرسید حتی شنیده هم نشد بقول قدیمی ها دزد حاضر بز حاضر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی